Ски тренировка. Изометрична фаза ( 2 част )


1. Изходното положение е тилен лег, краката са сгънати в коленните стави ръце до тялото. Повдигаме таза нагоре, като в същото време разгъваме единият крак. В тази позиция задържаме 30 секунди. След това сменяме краката. Това упражнение акцентира върху мускулите по задната част на бедрата. Направете 3 серии.

упр 7

упр 7.1

 

 

 

 

 

 

2. Изходното положение е страничен лег. Повдигаме трупа като долната ръка е сгъната в лакътната става и предмишницата и лежи върху пода. Другата ръка е изпъната нагоре. Задържаме 30 секунди след това сменяме ръцете. Направете 3 серии.

упр 8.1

упр 8

 

 

 

 

 

 

3. Изходното положение е лек с изпънати ръце над глава леко встрани. Повдигаме горната част на трупа и задържане в тази позиция за 30 секунди. Направете 3 серии.

упр 9

 

 

 

 

 

 

4. Балансиране върху швейцарска топка. Поставяме подбедриците върху топката и заедно с помощта на ръцете се опитваме да балансираме за 30 секунди.

упр 10

 

 

 

 

 

 

5. Балансиране на един крак въху  борд дъска. Направете 3 серии.

упр 11