Тренировъчни ластици


Тренировъчните ластици работят на принципа на изокинетичното натоварване. Освен гравитацията имаме действие и на силата на материята, от която са направени.

Когато променяме формата на ластика (опъване), материалът, от който е направен оказва съпротивление. То може да бъде много различно и се определя от вида на гумата, амплитудата на движение, скоростта и вложената от нас енергия. Последната се натрупва в еластичната материя, а тя от своя страна ни противодейства.

Колкото е по-твърд и/или широк самият ластик, толкова повече енергия трябва да се приложи, за да се промени дължината му. Ако комбинирате свободни тежести с ластици ще останете приятно изненадани от последвалия ефект.

Тренировката може да бъде много ефективна при търсенето на мускулен растеж.

Причината е, че при свободните тежести имаме едно константно тегло, което не се променя по време на изпълнение. В различните фази на движението обаче имаме различно натоварване. Тренировъчните ластици могат да се използват самостоятелно. Това е много полезно, когато сте на почивка за няколко дни и в близост няма зала. А и не само – те са и чудесен начин да разнообразите тренировките си. Всичко зависи от вашето въображение, познавайки вече различните упражнения за мускулните групи.

 

Lastici (1) Lastici (2) Lastici (3) Lastici (4) Lastici (5)