Ски тренировка - подготовка за началото на зимния сезон

За повечето хора зимните спортове са перфектното занимание за отдих, но за някои това е начин на живот.


Каква е ползата от ски спорта?

Карането на ски тонизира цялото тяло, като същевременно осигурява отлична сърдечносъдова тренировка, укрепва сърдечния мускул и подобрява доставката на кислород към мускулите. Ските осигуряват натоварващи занимания, които заздравяват костите.


Ски алпийските дисциплини са физически трудни спортове, които могат да доведат до сериозни травми. Карането на ски е рисков спорт, който изисква изключителен баланс, координация, бързина и пространствена ориентация. За да развиете тези физически качества, трябва да направите качествена подготовка в залата. В този материал сме разработили комплекс от специални упражнения, които ще ви помогнат да се усъвършенствате, а и същевременно да се предпазите от травми.


Упражненията, които сме избрали, се изпълняват на TRX (тренировки с точка на окачване). Характерно при този вид трениране е, че изолацията на отделна мускулна група без поддържащи мускули е доста сложна. Това се дължи на факта, че тялото на трениращия се използва като система от лостове, противодействащи на гравитационните сили. По този начин за стабилизация биват ангажирани множество мускулни влакна по цялото тяло, като основни стабилизатори в повечето движения остават коремно-поясния корсет и раменния пояс.

Упражнение 1

Напад назад

Дръжте гръбнака изправен в неутрална позиция, погледът напред, гърдите високо, коремът прибран. Спуснете бавно закачения крак, след това върнете обратно. След това сменете краката и повторете. Страхотно упражнение, натоварващо долните крайници, както